Perfect Nails
  • Produse
    • Culoarea anului 2025 icon Culoarea anului 2025
    • Oferte sezoniere icon Oferte sezoniere
    • HEMA Free icon HEMA Free
    • Ojă semipermanentă icon Ojă semipermanentă
    • Seturi ojă semipermanentă icon Seturi ojă semipermanentă
    • Gel Poliacrilic icon Gel Poliacrilic
    • Bază rubber/elastică & gel în sticlă icon Bază rubber/elastică & gel în sticlă
    • Unghii artificiale icon Unghii artificiale
    • Manichiură, Pedichiură icon Manichiură, Pedichiură
    • Lămpi/freze/echipamente icon Lămpi/freze/echipamente
    • Masaj, Cosmetice icon Masaj, Cosmetice
  • Produse noi
  • Oferte-speciale
  • Despre noi
  • Cataloage
  • Puncte de loialitate
  • Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Conectare, înregistrare, securitatea datelor
Cumpărați de la
Transport maritim
Recenzii, reclamații
Reduceri, cupoane
Garanție, garanție
Conectare, înregistrare, securitatea datelor
Pentru ce este înregistrarea?

Paginile magazinului online pot fi vizualizate fără înregistrare și chiar achiziționate fără crearea unui cont de client, cu excepția tutorialelor video. Înregistrarea este o caracteristică convenabilă pentru a vă salva detaliile comenzii, astfel încât data viitoare când plasați o comandă, nu trebuie să introduceți din nou detaliile de bază, acestea vor fi salvate în contul dvs. de client. Pe lângă comoditatea cumpărăturilor, veți găsi și funcții utile, cum ar fi adăugarea produselor preferate pe lista de dorințe, verificarea situației comenzilor anterioare și multe altele.

De ce să vă abonați la newsletter?

Veți fi primii care vor afla despre cele mai recente tendințe în materie de unghii, despre videoclipurile noastre live, precum și despre cele mai noi adiții, despre evenimente exclusive, cum ar fi Perfect Day etc. În magazinul nostru online puteți găsi ocazional promoții și reduceri speciale, puteți fi siguri că veți fi primii care vor primi informații despre acestea în buletinul nostru informativ și nu veți rata nicio promoție de neratat.

Unde mă pot abona la buletinul informativ?

Dacă ești interesat de noutățile, concursurile și știrile noastre despre nail art, tot ce trebuie să faci este să vizitezi pagina noastră de mai jos și să te alături unei comunități perfecte. Faceți clic aici și înscrieți-vă la newsletter-ul nostru!

Cum mă pot înregistra?

Puteți începe cu aceasta, dar aveți și opțiunea de a cumpăra în timp ce faceți cumpărături. În primul caz, faceți clic pe Contul meu în colțul din dreapta sus și selectați Înregistrare. Aici va trebui mai întâi să introduceți doar datele dvs. de bază, detaliile achiziției dvs. vor fi salvate ulterior. Dacă aveți un coș plin de produse super nail și doriți să vă înregistrați, faceți clic pe butonul Autentificare din pagina coșului de cumpărături și selectați Creare utilizator nou.

Cum pot accesa site-ul?

Dacă sunteți deja un client înregistrat, puteți plasa o comandă rapid și ușor prin simpla conectare la opțiunea Conectare din meniul Contul meu.

Mi-am uitat parola, ce pot face?

Dacă v-ați uitat parola, puteți solicita o parolă nouă introducând adresa dvs. de e-mail, făcând clic pe opțiunea Conectare din meniul Contul meu, apoi selectând opțiunea Reamintire parolă.

Cum pot să-mi modific detaliile de înregistrare, parola, adresa de livrare?

După autentificarea în contul dvs., faceți clic pe Detalii profil din meniul Contul meu și modificați detaliile dorite. Când ați terminat de modificat detaliile, nu uitați să salvați setările în partea de jos a paginii.

Unde pot vizualiza detaliile comenzii mele?

Această funcție este disponibilă numai pentru clienții înregistrați prin selectarea opțiunii Comenzi din meniul Contul meu din magazinul online. Desigur, vă vom trimite un e-mail automat pentru fiecare comandă, unde veți avea, de asemenea, posibilitatea de a revizui comanda.

Ce se întâmplă cu datele mele?

Datele pe care le furnizați în timpul înregistrării și achiziționării vor fi tratate confidențial și vor fi utilizate numai pentru finalizarea comenzii dvs. Puteți citi mai multe despre politica noastră de confidențialitate făcând clic aici.

Cumpărați de la
Cum pot plasa o comandă în magazinul online?

- Adăugați produsul pe care doriți să îl cumpărați în coșul dvs. de cumpărături utilizând butonul Adăugați la coș. Puteți face acest lucru navigând pe pagina categoriei, dar și pe pagina cu detaliile produsului.
- Puteți verifica produsele pe care le-ați adăugat în coș făcând clic pe opțiunea Adăugați la coș din colțul din dreapta sus. Dacă este necesar, puteți modifica conținutul acestuia. Puteți șterge produse făcând clic pe butonul roșu „x” din previzualizarea coșului și puteți modifica cantitatea făcând clic pe butonul „+” sau „-” din butonul „Vizualizare coș”. De asemenea, puteți vizualiza pagina Coșului atunci când adăugați produse în coș.
- Puteți continua cumpărăturile pe pagina Coșului de cumpărături făcând clic pe butonul „Go to Checkout”.
- Pe pagina Checkout aveți opțiunea de a vă conecta sau de a vă înregistra, în ambele cazuri trebuie să faceți clic pe butonul Log In și să selectați opțiunea dorită. Nu este necesar să vă înregistrați sau să vă autentificați pentru a efectua o achiziție, după introducerea informațiilor solicitate puteți selecta metoda de livrare, metoda de plată și puteți adăuga un comentariu la comandă. După ce ați acceptat Termenii și condițiile generale, Politica de confidențialitate, caseta de selectare a robotului, puteți finaliza comanda făcând clic pe butonul Comanda.

De ce nu pot comanda anumite produse?

Întotdeauna ne propunem să avem o gamă completă de produse disponibile, dar este foarte rar să rămânem fără un produs. Vom încerca să îl aprovizionăm rapid și să îl punem din nou la dispoziție în magazinul online, dar în astfel de cazuri este posibil să vedeți „Stoc epuizat” pe pagina cu detaliile produsului sau este posibil să nu puteți adăuga produsul în coș. Vă rugăm să reveniți mai târziu sau să bifați căsuța „Doresc să fiu notificat atunci când produsul este din nou disponibil” de pe pagina produsului.

Ce este inclus în prețul de achiziție?

Prețurile indicate în magazinul online sunt întotdeauna prețuri brute, includ TVA, dar nu și costurile de livrare. Nu există costuri de ambalare.

Pot plasa o comandă doar în magazinul online?

Da, în acest moment putem accepta doar comenzi plasate online în magazinul nostru online.

Cum primesc confirmarea comenzii mele?

După plasarea comenzii, vă vom trimite aproape imediat o notificare automată, prin care puteți verifica detaliile și produsele pe care le-ați comandat. Odată ce ați primit notificarea, puteți fi sigur că vom începe procesarea comenzii dvs. în scurt timp și vă vom trimite un nou e-mail pentru a vă informa cu privire la starea comenzii dvs. Dacă nu ați primit confirmarea noastră automată în termen de 2 ore, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Am plasat comanda incorect, ce trebuie să fac?

Dacă ați găsit o eroare în datele dvs. sau dacă ați comandat produse incorecte, vă rugăm să contactați cât mai curând posibil echipa noastră de Customer Service pentru a raporta problema.

Aș dori să mă informez cu privire la comanda mea, unde pot face acest lucru?

De asemenea, puteți verifica starea comenzii dvs. în contul dvs. înregistrat, disponibil la opțiunea Comenzi din meniul Contul meu. Vă vom notifica evenimentele importante prin e-mail. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Transport maritim
Ce metode de livrare pot alege?

Livrare la domiciliu, livrat prin curier GLS la adresa specificată de dvs.

Cât costă transportul?

Pentru tarifele noastre de livrare curente, faceți clic aici.

Recenzii, reclamații
Unde ar trebui să mă adresez dacă am un comentariu sau o sugestie cu privire la magazinul online, produse sau servicii?

Opinia, comentariile și ideile dvs. sunt importante pentru noi, deoarece cu ajutorul dvs. ne putem îmbunătăți serviciile și produsele pentru a vă oferi un nivel și mai ridicat de servicii. Dacă ați comandat de la noi, veți primi în curând un e-mail de la noi prin care vă vom solicita să ne evaluați produsele. Dacă aveți câteva minute la dispoziție, ne-ar plăcea să primim vești de la dvs. În caz contrar, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Cum mă pot plânge?

Vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail. Colegii noștri vor încerca să vă răspundă cât mai curând posibil, vom încerca să vă rezolvăm cazul cât mai curând posibil.

Reduceri, cupoane
Ce trebuie să știu despre codurile voucher?

Ocazional, în timpul promoțiilor și perioadelor speciale, magazinul online vă va oferi un cod de cupon de reducere, care, în majoritatea cazurilor, poate fi răscumpărat pentru o reducere, transport gratuit sau un articol cadou. Este important să știți că puteți utiliza un singur cupon la un moment dat pentru o achiziție și nu puteți combina mai multe cupoane. Cupoanele sunt valabile pentru perioada promoțională indicată, pentru o perioadă limitată sau până la revocare. Puteți introduce codul pe pagina Coș de cumpărături, asigurați-vă că conținutul coșului de cumpărături îndeplinește condițiile de utilizare a cuponului.

Cum pot obține un cod voucher?

Nu aveți încă un cod promoțional? Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru și nu numai că veți primi reduceri, dar veți fi, de asemenea, primii care vor afla despre cele mai recente știri și tendințe în materie de unghii!

Unde pot găsi detalii despre o promoție?

Puteți obține reduceri în magazinul nostru online nu numai cu un cod promoțional, puteți găsi mai multe informații despre o promoție în secțiunea Promoții. Și dacă doriți să fiți anunțat în avans de ofertele noastre speciale, înscrieți-vă la newsletter-ul nostru!

Garanție, garanție
Cât timp este garanția pentru aparate și mașini?

Toate mașinile sunt garantate timp de 2 ani de la data achiziției, cu un preț brut de achiziție de 26,36 €.

Ce trebuie să fac dacă am comandat dispozitivul online și acesta este defect?

Dacă aveți o problemă cu unul dintre aparatele noastre în perioada de garanție și ați comandat aparatele de pe site-ul oficial Perfect Nails, vă rugăm să trimiteți aparatul la adresa noastră din Budapesta cu o descriere detaliată a erorii. Vom investiga apoi dacă produsul este într-adevăr defect și dacă defecțiunea a apărut în timpul utilizării normale. Dacă putem, îl vom repara, dacă nu, îl vom înlocui. Fiecare caz este tratat individual, astfel încât putem investiga problema numai dacă ne trimiteți înapoi aparatul cu toate accesoriile, factura sau o copie a acesteia, cardul de garanție și câteva rânduri de descriere a erorii, dacă aveți toate acestea, trebuie doar să ni-l trimiteți:

Adresa: Str:

Perfect Nails Ltd.
Perfect Nails Ltd., 89-95 Fehérvári út.
Budapes
1119

INFORMAȚII IMPORTANTE
  • Termeni și condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Plata
  • Livrare
  • Contact
  • Întrebări frecvente
CAUTĂ-NE
  • Facebook
  • Pinterest

  • Cataloage
CINE SUNTEM?
  • Despre noi
  • Perfect Nails Worldwide
  • Sara Beauty Spa cosmetice
Contactați-ne
  • info@perfectnails.ro
  • +36 30 298 4248
perfectnails.ro
perfectnails.ro
perfectnails.ro
perfectnails.ro
perfectnails.ro

Ce înseamnă dun & bradstreet platinum excellence?

Doar 0,5% din companiile din Ungaria sunt eligibile pentru certificarea Dun & Bradstreet, care este recunoscută în întreaga Europă.

Companiile certificate Dun & Bradstreet Platinum sunt printre cele mai de încredere din Ungaria, cu performanțe și operațiuni excepționale, iar toate companiile certificate au îndeplinit în mod constant cele mai stricte criterii ale sistemului internațional de rating Dun & Bradstreet AAA în ultimii 5 ani.

© 1992 - 2024 Perfect Nails Kft.

gpwebpay
  • Produse Noi icon Produse Noi
  • Culoarea anului 2025 icon Culoarea anului 2025
  • Oferte sezoniere icon Oferte sezoniere
  • HEMA Free icon HEMA Free
  • Ojă semipermanentă icon Ojă semipermanentă
  • Seturi ojă semipermanentă icon Seturi ojă semipermanentă
  • Gel Poliacrilic icon Gel Poliacrilic
  • Bază rubber/elastică & gel în sticlă icon Bază rubber/elastică & gel în sticlă
  • Unghii artificiale icon Unghii artificiale
  • Manichiură, Pedichiură icon Manichiură, Pedichiură
  • Lămpi/freze/echipamente icon Lămpi/freze/echipamente
  • Masaj, Cosmetice icon Masaj, Cosmetice
  • Oferte-speciale
  • Despre noi
  • Cataloage
  • Puncte de loialitate
  • Întrebări frecvente
Autentificare
Creează cont
Setări Cookie
Pagina noastră folosește Cookie-uri pentru o funcționare optimă. Pentru o experiență personalizată permiteți cookie-urile de tip marketing - Apasă Permit și astfel accepți și Politica de confidențialitate Politica de confidentialitate